04.12.2017
Un gran inici, amb un parcial de 3 a 0, ha marcat el desenvolupament del partit. Defensa molt sòlida que asfixiava tots els atacs dels madrilenys.
Hem fet un molt bon joc en totes les facetes del joc però hem tingut una petita davallada a la segona part s’han succeït les precipitacions i això ha provocat La Latina se’ns apropés al marcador.
Al descans arribem amb 5 a 3 i amb la sensació de ser superiors. A la represa hem ajustat més la defensa i sobretot l’atac per tornar a jugar com a col·lectiu.
A partir del 3 període hem defensat molt bé les jugades d’inferioritat numèrica i hem atacat molt bé la zona que ens han plantejat amb altres opcions, com els dobles boies.
Gran actitud de l'equip, i encara que queden moltes coses per millorar, la dinàmica és molt positiva.
Enhorabona a tots!!
Som d’Horta!!