Resum de la reunió de la Secció de patinatge 25 de novembre 2015
27.11.2015

A la reunió del passat dimecres s’han comentat els següents temes:

 

1)            ORGANITZACIÓ ENTRENAMENTS:

-              Es demana puntualitat en l’assistència als entrenaments.

-              Cal portat roba esportiva i bambes així com material per recollir-se els cabells.

-              Tots els acompanyants han de tenir carnet d’acompanyant

-              No es permet la permanència d’acompanyants a les sessions excepte el darrer dissabte de cada mes

 

2)            EQUIPAMENT:

-              Patins, rodes i spinner.

-              Jaqueta, mallot i xandall del club, que són obligatoris per anar als passes i competicions.

-              S’ha de venir a entrenar amb mallot: els dissabtes a la iniciació i els divendres a les categories.

 

3)            INFORMACIÓ TÈCNICA:

-              Es comenta a les noves famílies el funcionament dels nivells i les proves de nivell

-              Serà obligatori per aquells activistes que vagin a campionats, quedar-se fins a la cloenda del mateix.

-              Cal respectar els terminis establerts per les inscripcions a proves de nivell, trofeus i campionats.

-              Les revisions mediques són obligatòries cada dos anys per als menors de 16 anys i cada any a partir dels 16.

 

4)            ACTES D’ASSISTÈNCIA OBLIGATÒRIA DEL CLUB:

-              Festa de club (setembre), les 2 proves socials (desembre i juny) i la festa del carnestoltes sobre rodes (febrer).

-              Assistència de cada activista,  al menys dos campionats o tornejos

 

5)            CANALS D’INFORMACIÓ:

-              Al Club, pista o despatx, dilluns i dimecres de 17:30 a 20:00h.

-              Tauler d’anuncis del pavelló vell

-              web del Club uehorta.cat

-              Correu electrònic patinatge@uehorta.cat. Cal facilitar les adreces electròniques o informar els canvis a la secció.

-              Per facilitar l'actualització del web de la secció és requereix autoritzar els drets d'imatge.

 

6)            LOTERIA DE NADAL:

-              S’informa de que les famílies que no han venut la totalitat dels números hauran de pagar la part de guany que la secció deixa de guanyar

-              Es pregunta a les famílies sobre la possibilitat de demanar al Club no vendre loteria la propera temporada. De les 45 famílies que han assistit a la reunió: 30 volen seguir amb la venta i 15 no volen.

 

7)            QUOTES:

-              Increment de les quotes per l’any 2016: nivell D – 40 €, nivells C, B i A – 50 € i CTF i CATEGORIES – 53 €

-              Es comenta que si algú no està al corrent de pagament de quotes, la tarja d’accés es desactivarà i no es permetrà l’entrada a l’activista, per recordar a la família que cal posar-se al corrent.

 

8)            ALTRES TEMES:

-              A partir de gener començaran les sancions per falta d’assistència, no puntualitat o mala actitud. Cal justificar les faltes de assistència per e-mail

-              Es demana la col·laboració de les famílies per la nova figura de DELEGAT DE CAP DE SETMANA.

-              Es recorda la importància d’entregar la documentació necessària  a la secció per poder fer els tràmits amb la Federació Catalana de Patinatge (FECAPA) – DNI compulsat!!!

-              A partir de gener s’organitzaran des de la secció els entrenaments d’iniciació dels divendres que fins ara eren voluntaris.

 

9)            ACTES FINAL TEMPORADA – NADAL:

-              Vacances de Nadal: INICIACIÓ: últim dia d’entrenament el 23 de desembre i tornada el 11 de gener. CATEGORIES: entrenament tots els dies laborables però s’adelantarà l’horari, s’ha d’avisar de la no assistència.

-              2a PROVA SOCIAL:  s’entregaran els trofeus de F.O al matí en finalitzar la competició i a la tarda s’entregaran els de Lliure. Al migdia, farem un dinar només pels/les activistes al bar del club, ja us informarem de com apuntar-se i del PVP.

-              El Club ha organitzat un CAMPIONAT INTERSECCIONS DE FUTBOL 4 pel dia 28 de desembre. Com a secció ens agradaria participar i creiem que pot ser positiu i divertit fer un esport col·lectiu i relacionar-nos amb els equips d’altres seccions. Us animem a que animeu a les/els activistes a participar.

-              Com cada Nadal farem una sortida de matí (han de portar el dinar) i després tornarem al Club per fer l’amic invisible i el berenar amb les famílies. La data podria ser el 28 de desembre si s’anul·la el Campionat Interseccions o el dia 4 de gener.



ADREÇA i CONTACTE

Unió Esportiva Horta - C/Feliu i Codina, 27 - 08031 Barcelona
Tel: 93 427 64 79 - Fax: 93 427 64 79
E-mail: uehorta@uehorta.cat
PATROCINADORS
Louise Se Va Qimet Horta Taberna Alibaba Temple Grup Consultors Pastas Gallo Caprabo Grau Xarcuters Santos Ochoa Bemen-3 Formació Professional Talleres Aranda Amma Horta Elements
2017 - Unió Esportiva Horta. Tots els drets reservats.