27.03.2014
Aquesta vegada els protagonistes són els nostres Prebenjamins d’ Iniciació.
Són petits però grans jugadors. Porten una temporada fantàstica. En aquests moments lideren el seu grup i són ferms candidats a les primeres posicions al Campionat de Barcelona, on tenen ja matemàticament garantida la plaça per disputar la lligueta entre els millors dels millors en la seva categoria.
No coneixen la derrota doncs fins ara estan imbatuts.
És per aquest motiu que ja s’ estan fent un foradet entre l’elit de l’hoquei i han estat convidats ni més ni menys que a Vic i al seu 26è Torneig d’ Hoquei Mercat del Ram, que tindrà lloc el proper diumenge, 6 d’ abril.
Així que ja ho sabeu...si no teniu millors plans, podeu anar a visitar la ciutat de Vic. És una ciutat que mereix ser visitada doncs té un dels conjunts medievals més suggestius de Catalunya...va ser votat com una de les set meravelles de Catalunya el 2007. El centre del nucli antic és la plaça del Mercadal o plaça Major, on destaquen diversos edificis modernistes, arcades i torres i és digna de ser admirada.
També podeu comprar llonganissa...però sobretot... aneu ianimeu amb força els nostres nens !!!